Nowy Jeep Renegade był „gościem honorowym” na jedynym włoskim koncercie europejskiego tournée legendy rocka.

Absolutna niespodzianka czekała na publiczność gromadzącą się w spektakularnej scenerii antycznego Circo Massimo w Rzymie, miejsca jedynego włoskiego występu The Rolling Stones podczas letniego europejskiego tournée „14 On Fire”, sponsorowanego przez markę Jeep.
22 czerwca b.r. „gościem honorowym” dziesiątego już etapu trasy koncertowej był w Wiecznym Mieście najnowszy Mały SUV – Jeep Renegade.

Pierwszy Mały SUV w historii marki Jeep wyeksponowany został dla włoskich fanów słynnej brytyjskiej supergrupy rockowej w specjalnie zaaranżowanym sektorze „wystawowym” słynnego rzymskiego stadionu. Był to również pierwszy pokaz Jeepa Renegade we Włoszech po jego światowej premierze na genewskim Salonie Samochodowym w marcu 2014.
Marka Jeep nie mogła wybrać lepszej lokalizacji na swój włoski pokaz premierowy Renegade, ponieważ jest to pierwszy model tej marki przewidziany do produkcji także we Włoszech oraz pierwszy samochód Fiat Chrysler Automobiles zaprojektowany wspólnie przez team designerów/konstruktorów włoskich i amerykańskich.
Oferowany w ponad 100 krajach świata nowy Jeep Renegade to pojazd pełen stylowego charakteru, mogący poszczycić się najlepszą w swej klasie sprawnością off-road oraz nie mniej niż 70 innowacyjnymi systemami w zakresie bezpieczeństwa. Jest to także pierwszy mały SUV wyposażony w dziewięciostopniową automatyczną przekładnię, dwa systemy napędu 4×4 do wyboru, system odłączania napędu osi tylnej oraz 7-calowy wyświetlacz funkcjonalny na tablicy przyrządów.
Nowy Jeep Renegade dostępny będzie na rynkach europejskich w pełnej gamie modelowej – czterech wersjach wyposażenia Sport, Longitude, Limited i Trailhawk napędzanych oszczędnymi turbodieslami lub silnikami benzynowymi, w konfiguracji napędu na koła przednie lub 4WD.

Na ogromnych telebimach LED wokół sceny koncertu w Circo Massimo wyświetlano promocyjne video nowego Renegade, a dodatkowych wrażeń publiczności dostarczała dostępna na iPada 'apka’ „Renegade Experience”. W sektorze Jeepa można było wybrać się w wirtualną podróż nowym Renegade w kilku prostych krokach: sfotografować auto a następnie zbudować własnego Renegade wybierając wersję modelową i kolor karoserii/wnętrza.
Po skonfigurowaniu pojazdu pozostawał wybór tła „wirtualnej pocztówki” (warunki miejskie, zimowe, błotniste lub piaszczyste), by znaleźć się w niesamowitej scenerii świata Renegade: od krajobrazu ośnieżonych Alp aż po plaże słonecznej Kalifornii – ale także malownicze szlaki leśne czy ulice wielkiej metropolii. Wybierając opcję „rock” można było „wkomponować” się w zdjęcie ze sceną koncertu i The Rolling Stones w tle – był to wyjątkowy upominek od Jeepa dla wszystkich pragnących pokazać duszę prawdziwego rockmana. Tak specjalnie indywidualizowane osobiste „pocztówki” wyświetlano 'live’ na telebimach, można je było także opublikować na Facebooku i via e-mail.

Sponsoring europejskiej trasy The Rolling Stones oznacza spotkanie ramię w ramię legendy świata motoryzacji i formacji supergwiazd w dziejach rock’n rolla – dwóch niekwestionowanych ikon współczesnej cywilizacji zasłużonych dla historii innowacyjności, wzbogaconej o wrodzoną zdolność ewolucji w przewidywaniu publicznych trendów i upodobań.
Flagowy Jeep Grand Cherokee, wizytówka marki pod względem stylu, mocy, komfortu i zaawansowanych technologii jest Oficjalnym Samochodem całego „14 On Fire Rolling Stones European Tour” w ramach floty pojazdów udostępnianych do „gościnnej” obsługi artystów i organizatorów trasy koncertowej.

Europejskie tournée The Rolling Stones „14 On Fire” wystartowało 26 maja br. w Oslo, a terminarz kolejnych koncertów jest następujący: 25 czerwca na Bernabeu Stadium w Madrycie (Hiszpania), 28 czerwca na Werchter Classic Festival w Werchter (Belgia) oraz 1 lipca na stadionie Tele2 Arena pod Sztokholmem. Ostatni koncert odbędzie się 3 lipca podczas słynnego Roskilde Festival w Danii.

2015 Jeep Renegade Latitude